Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  بررسي ال اي دي دوو مدل DLE-43M6000EM،قيمت ال اي دي دوو مدل DLE-43M6000EM،خريد ال اي دي دوو مدل DLE-43M6000EM،ال اي دي دوو مدل DLE-43M6000EM،ال اي دي 43 اينچ دوو بررسي ال اي دي دوو مدل DLE-43M6000EM،قيمت ال اي دي دوو مدل DLE-43M6000EM،خريد ال اي دي دوو مدل DLE-43M6000EM،ال اي دي دوو مدل DLE-43M6000EM،ال اي دي 43 اينچ دوو

لوازم خانگی

ال اي دي دوو مدل DLE-43M6000EM

 تلويزيون ال اي دي دوو 43 اينچ مدل DLE-43M6000EM

تلويزيون ال اي دي دوو 43 اينچ مدل DLE-43M6000EM از سري تلويزيون هاي با كيفيت و بدون فرم برند دوو محسوب مي شود كه در اعتماد كالا موجود ميباشد. اين مدل تلويزيون از كيفيت تصوير FULL HD با رزولوشن 1920 × 1080 بهره مي برد. منظور از پيكسل اين است كه كاربران در اين تلويزيون ها تصاوير را حداكثر 1920 پيكسل به صورت افقي و 1080 پيكسل به صورت عمودي مي توانند ببينند. تلويزيون هايي كه از فرمت FULL HD پشتيباني مي كنند از كيفيت تصاوير بسيار عالي نسبت به كيفيت HD و SD برخوردار هستند. پنل تلويزيون ال اي دي دوو از نوع IPS مي باشد كه از درجه كيفيتي A+ مگاكنتراست برخوردار است. پنل IPS موجود در اين مدل از تلويزيون 43 اينچ دوو نسبت به ساير مدل ها در برابر ضربه مقاوم تر بوده و زاويه ديد بالاتر و زمان پاسخ دهي بهتري دارد كه اغلب در تلويزيون هاي مختلف استفاده مي شود. اين پنل از روش جديدي براي افزايش كيفيت رنگ، زاويه ديد و همچنين سرعت و ثبات پاسخگويي نمايشگر استفاده مي كند كه كيفيت ها را ارتقا داده است. از جمله محصولات پرفروش اين شركت مي‌توان به تلويزيون ال اي دي دوو مدل DLE-43M6000EM اشاره كرد. اين تلويزيون ابعادي معادل 43 اينچ دارد و با توجه به بهره‌مندي آن در تيونر DVB-T2 يا همان گيرنده‌ي داخلي ديجيتال، براي دريافت شبكه‌هاي ديجيتالي با كيفيت بالا نيازي به خريد دستگاه مجزا نيست. تعداد دو بلندگو با توان مجموع 20 وات در اين تلويزيون تعبيه شده است. كيفيت تصوير تلويزيون دوو مدل DLE-43M6000EM هم معادل 1920 در 1080 يا Full HD بوده و سه درگاه HDMI و يك رابط كامپوننت در آن تعبيه شده است.

 

جديدترين تلويزيون دوو وارد بازار شد كه به راحتي ميتوانيد از فروشگاه اينترنتي اعتماد كالا خريداري كنيد.

تلويزيون دوو مدل DLE-43M6000EM از جديدترين مدل هاي LED برند دوو با كيفيت تصوير Full HD (2 مگاپيكسل) است كه با امكانات منحصر بفردش رضايت مصرف كنندگان را در بر مي گيرد.

اين محصول با قابي به رنگ نوك مدادي داراي ظاهري باريك و زيبا بوده كه حتي قابليت نصب بر روي ديوار را دارد. صفحه تلويزيون 43 اينچ دوو از نوع تخت بوده و زاويه ديد گسترده اي را برايتان فراهم مي كند. اين محصول به ماشين زمان (Time Shift) مجهز است و به شما اين امكان را مي دهد تا برنامه در حال پخش را ذخيره كرده و در آينده هر زمان كه خواستيد آن را تماشا كنيد. علاوه بر آن توان خروجي سيستم صوتي اين مدل 20 وات بوده و توان هر بلندگو نيز 10 وات مي باشد.

ساختار پنل تلويزيون 6000 دوو از نوع IPS و مقاوم در برابر ضربه و كيفيت آن +A است. همچنين مجهز به گيرنده ديجيتال قوي داخلي DVB-T2 و گيرنده ديجيتال نسل سوم با امكان پشتيباني از فرمت H265-HEVC است تا شما نياز به خريد يك دستگاه جداگانه نداشته باشيد و به راحتي تمام شبكه ها را دريافت كنيد.

 

درگاه هاي ارتباطي تلويزيون M6000

از ديگر ويژگي هاي اين مدل تلويزيون ال اي دي دوو ۴۳ اينچ ، وجود درگاه هاي ارتباطي متعدد مي باشد. اين درگاه هاي ارتباطي عبارتند از  ۳ ورودي HDMI و ۲ ورودي USB كه از طريق آن مي توان فلش مموري يا هارد اكسترنال را به آن متصل كنيد. خروجي صداي ديجيتال كواكسيال و همچنين خروجي هدفون از ديگر پورت هاي اين تلويزيون ۴۳ اينچ دوو مي باشد.

 

قابليت هاي ال اي دي دوو مدل DLE-43M6000EM

گيرنده ي ديجيتال نسل سوم يكي از مزيت هاي اين تلويزيون به شمار مي آيد كه از فرمت HEVC-H265 پشتيباني مي كند. اين تلويزيون داراي تكنولوژي EPG است كه جهت اطلاع كاربر از زمان پخش برنامه هاي مورد علاقه تعبيه شده است و در صورتيكه اين قابليت از طرف فرستنده در شبكه وجود داشته باشد برنامه ها اعلام مي شود.

گاهي اوقات شما نمي توانيد برنامه ي مورد علاقه ي خود را تماشا كنيد و يا دو برنامه به صورت هم زمان پخش مي شود با استفاده از قابليت ضبط بر روي حافظه جانبي تلويزيون مي توانيد برنامه هاي مورد علاقه ي خود را بر روي فلش مموري و يا هارد اكسترنال ذخيره كرده و بعدا آن ها را تماشا كنيد.

اگر در هنگام پخش برنامه هاي زنده صحنه اي را از دست دهيد، تلويزيون DLE-43M6000EM امكان پخش و تماشاي مجدد را به شما مي دهد. در واقع ال اي دي دوو ۴۳ اينچ با داشتن فناوري ماشين زمان يا Time shift اقدام به ضبط برنامه ها بر روي حافظه جانبي كرده و شما مي توانيد تصاوير و صحنه هاي از دست رفته را تماشا كنيد.

 

امكانات تلويزيون ال اي دي 43 اينچ دوو 

گيرنده ديجيتال داخلي از مشخصه ي تلويزيون ال اي دي دوو 43 اينچ به شمار مي آيد. گيرنده ديجيتال قطعه سخت افزاري در تلويزيون است كه توسط آن مي توان شبكه هاي تلويزيوني ديجيتال را كه از صداوسيما پخش مي شود با بالاترين كيفيت تماشا كرد. تلويزيون 43M6000EM دوو به ماشين زمان مجهز است با استفاده از ماشين زمان هيچ صحنه اي را از دست نخواهيد داد و به آساني مي توانيد تصاوير را به عقب برگردانيد. گيرنده ديجيتال نسل سوم تعبيه شده در تلويزيون دوو امكان پشتيباني از فرمت H256-HEVC را فراهم مي كند. گاهي اوقات شما نمي توانيد برنامه ي مورد علاقه ي خود را تماشا كنيد و يا دو برنامه به صورت هم زمان پخش مي شود با استفاده از قابليت ضبط بر روي حافظه جانبي تلويزيون مي توانيد برنامه هاي مورد علاقه ي خود را بر روي فلش مموري و يا هارد اكسترنال ذخيره كرده و بعدا آن ها را تماشا كنيد. راهنماي الكترونيكي برنامه ها نيز در تلويزيون ال اي دي دوو 43 اينچ مدل DLE-43M6000EM تعبيه شده كه مي توانيد از ساعت پخش برنامه يا ساعت پخش تكرار آن مطلع شويد. در اين تلويزيون درگاه هاي ارتباطي مختلفي وجود دارد، از اين درگاه ها مي توان به 3 درگاه HDMI و 2 درگاه USB اشاره كرد. از درگاه usb براي اتصال به دستگاه هايي مانند فلش مموري، موبايل و دستگاه هاي ورودي/ خروجي ديگر در تلويزيون و يا كامپيوتر استفاده مي شود و از درگاه HDMI براي اتصال دستگاه هاي ديجيتالي به تلويزيون مانند لپ تاپ يا پروژكتور و....استفاده مي گردد. 

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/5/21 ساعت: ۱۰ توسط:rahman :